Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

73.

2009.11.25. 21:18 Dike

Típus: Upper body
Idő: 45 perc
Intenzitás:normál
Kalória:88 kcal

Hm, máig tartott a nagy elhatározás a nuku nasi, nuku vacsi témában. No majd meglátjuk reggel mit mutat a mérleg (azért nem ettem meg egy lovat vacsorára szerencsére). Ma csak a 3 perc bemelegítés volt cardio, azért ilyen kevés a kalória. De a kezeimet megdolgoztattam rendesen. Maya ritkán használja a súlyzót, így csalok. Mikor nála nincs súly, akkor én az egykilóssal nyomom, mikor nála van, akkor jön a 1,5kg-s. Folyamatosan a másféllel még nem merek dolgozni. A háromkilósat meg egyelőre el is felejtem. Holnap este színházba megyünk, így az edzés kimarad.

Olvasgattam ma az első review-kat a Your fitness-ről (kamerás edzőprogram a wii-hez), egyelőre nem vagyok meggyőzve, hogy ér az nekem kb 15ezer ft-ot, pláne, hogy maga az edzés állítólag totál olyan, mint a Fitness coach. És mivel elég kicsi a hely, ahol mozgok, lehet nem is tudna érzékelni a kamera.

2 komment

Címkék: fitness coach súlyzó upper

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr121552599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pgyuri 2009.11.26. 09:48:01

Üdvözletem,
Jó látni, hogy valaki gyűri magát és még ír is róla. Csináld, mert figyelünk és olvasunk. Meg mellé drukkolunk is.

És most veszek is egy Cardio-t, mert nekünk is hasznos lesz, jókat írtál róla. A Wii Fit edzésre, mozgásra használhatatlanságában a sok nyomkodás miatt teljesen egyetértek, a Fit Plus jobban tetszik, a Sport Active-t még csak mostanság kezdjük gyűrni. A nyár valahogy nem kedvez a Wii-nek, be sincs kapcsolva, de itt a tél!

Jó mozgást!!!
Pgyuri

Dike 2009.11.27. 21:01:57

@Pgyuri: Hú, köszönöm a drukkolást! Bár a blogot elvileg elsősorban magamnak írom/írtam, azért jó érzés, hogy más is olvassa :-) És ad némi plusz motivációt is, hogy valaki kívülről "figyel".
A Fit plus már határozottan jobb, mint a Fit, de a cardio része még mindig elég gyenge. A Sport Active-ot nem próbáltam még, majd lehet sort kerítek rá. Ti szeretitek? Jók benne a gyakorlatok?
Gyere máskor is és ha megvetted a Fitness Coach-t, akkor írd majd meg, hogy hogy tetszik!
süti beállítások módosítása