Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

80.+Pulzusmérő

2009.12.04. 20:13 Dike

Típus: Cardio
Idő: 30 perc
Intenzitás:normál
Kalória:165 kcal (350kcal)

Hozott nekem a mikulás egy pulzusmérő órát ma. Persze rögtön ki is kellett próbálni. Az eredmény megdöbbentő, 2x annyi kalóriát mutat, mint amit Maya mond. Olvastam már fórumokon, hogy a program elég keveset mutat, de azt nem gondoltam, hogy ennyire. A pulzusomat mondjuk nem nagyon sikerült a kijelölt tartományban tartani (154-125), mindössze 8 percig, 17 percig fölötte voltam. Ami zsírégetés szempontjából nem ideális. Kicsit utána kell még olvasnom ennek a pulzus témának. Elvileg a program is tud valamit kezdeni a pulzusmérővel, csak az elején elfelejtettem bejelölni, hogy már ilyenem is van, ezért erre a titokra nem derült fény. majd legközelebb.

Maya egyébként meghajtott rendesen, hiányzott is már kicsit ez a belehalós intenzitás. Most pár nap szünet következik (jön a mikulás, hehe), de hétfőn már remélem tudok edzeni.

 

2 komment

Címkék: fitness coach cardio pulzusmérő

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr41574496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.12.08. 11:32:01

Szia Dike,

Nem tüntem el, csak most egy kicsit szünet van. 1 hete írni akartam, hogy én is kipróbáltam a pulzusmérőmet, és nekem is durván 2X annyit mutatott! Egyébként csak annyi, ha bejelölöd, hogy van ulzusmérőd, akkor gyakorlatonként kiírja, hogy melyik tartományban kéne lennie a pulzusodnak. Úgyhogy éljenek a kalóriák!

Dike 2009.12.09. 21:33:29

@Kriszta4791: Szia! Örülök, hogy írtál! Mint látod nálam is volt egy kis pihi. Bejelöltem ma, hogy van pulzusmérőm, hát tényleg nem ad semmi extrát.
Neked milyen a pulzusod? Nekem sajna túl magasra felkúszik, ez a zsírégetésnek nem tesz jót.
A kalóriák részemről inkább pusztuljanak! :-)
süti beállítások módosítása