Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

65.

2009.10.30. 20:22 Dike

Típus: Core body
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória:89 kcal

Jelentem a 64. alkalom sem maradt ki, egy 15 perces (ha jól emlékszem) jóga volt. De továbbra sem sikerült megszeretnem.

Egy hónapja nem edzettem :( De pár napja már nagyon hiányzik, így ma rászántam magam. A fehérjeközpontú étrendet és a mérsékelt kajálást azért tartom (néha csak fehérjeturmixot ebédelek), így most 65kg körül vagyok. A hasam viszont nem néz ki valami jól, kicsit félek, hogy nem megy vissza a bőr. Ezért is akarok most újra tornázni, jelentős hangsúlyt fektetve a hasamra. Plusz hideg-meleg váltózuhany és némi bőrfeszesítő testápoló, bár ez utóbbiban mérsékelten hiszek csak.

2 komment

Címkék: wii fitness my fehérje zuhany has coach

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr791487556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.11.02. 15:56:03

Szia, magyar nyelvű a coach? Köszi Kriszta

Dike 2009.11.03. 12:56:45

Szia! Nem, angolul beszél az "edző" és a program is, de igazából szerintem nagyon minimális angoltudás kell hozzá, mert mutatja a gyakorlatokat, méréseknél (fenék, csípő, bicepsz stb) azt hogy hol kell mérni, szóval nem kell megijedni tőle.
süti beállítások módosítása