Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

Rehab 1.

2010.05.18. 08:19 Dike

Tegnap voltam 6hetes röntgenen, még nincs teljesen összeforrva a törés, de már lassan lehet terhelni. A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy az egyik mankót letettem, illetve elkezdtem a "rehabilitációt". Gyógytornász persze jár már hozzám hetek óta, elég jól is haladunk, de a terhelés még minimális volt (saját súly+gumiszalag). Tegnap este viszont gondoltam egy merészet, és elővettem a Wii Fit Plus-t. A Fit pad nagy segítség most nekem, mert pontosan tudom követni, hogy mennyi terhelést teszek a lábamra, milyen az egyensúlyom. A jóga és az erősítő gyakorlatok között van néhány, amit 2 lábon állva lehet csinálni, ezeket csináltam végig (váltott lábon még egy darabig nem tudok állni). Jógával kezdtem: légzés, half moon, warrior (ez picit neccesen, de megy), palm tree, chair pose, grounded v (ez új a fit plusban, hasizomra megy, de a lábat is dolgoztatja). Utána az erősítők közül válogattam: rowing squat, bridge (szintén új) és a végére pár jackknife. Ez egy nagyjából 15 perces program, gyorsan össze is állítottam belőle egy rutint, így nem kell mindig egyenként kiválasztani a gyakorlatokat. Van benne egy kis hasizom is, a miheztartás végett :) Elsőre elég jól mentek a gyakorlatok, különösebben nem is fájt vagy ilyesmi, szóval remélem menni fog és használ is. Az elégetett kalória az nevetséges, de most nem is ez a cél. A súlyomat egyébként szerencsére sikerült 62kg alatt tartani az elmúlt hetekben, ennek örülök.Szóval Maya még egy kicsit pihen, de szépen, fokozatosan készítem elő a "visszatérésünket" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Update: lenyomtam most reggel is a gyakorlatsort, illetve kiegészítettem még néhány feladattal (nem lábra, de az átmozgatás nem árt), így most 20perc körül van és egy almányi kalória :)

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii jóga rehab plus has erősítés fit

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr962011975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása