Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

49.

2009.06.25. 21:47 Dike

Típus: Cardio
Idő: 45 perc
Intenzitás:emelt
Kalória:345 kcal

"Ez jó mulatság, férfimunka volt!" Mire véget ér a program kb kipihenem magam, de közben azért kemény volt, megint alig kaptam levegőt párszor. Maya nem hagyja, hogy ne edzek lábra, az utolsó 10 perc megint totál arra ment.
Nézegettem ma fehérjeporokat a Müllerben, de végül nem vettem. Csupa noname cucc volt (legalábbis eddigi testépítős-webshopos barangolásaim során egyikkel sem találkoztam), és a kilónkénti ára egyiknek sem volt kevesebb, mint a Scitec 100% Whey Protein Professional-nak, 30g-os kiszerelésben (nem kell kanalazgatni, és nem kell 10x egymás után ugyan azt inni), többféle ízben, aszpartam mentesen. Mondjuk ez utóbbi majdnem mindegy, a Scitec-ben sucralose van, ez is mesterséges édesítőszer, utálom mindet, de most ez van. Úgyhogy maradok a Scitec-nél. Tegnap megittam az utolsót, holnap megint vennem kell egy adagot.

Szólj hozzá!

Címkék: wii fitness my fehérje core coach bikiniszezon

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr341208714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása