Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

39.

2009.06.11. 21:23 Dike

Típus: Cardio
Idő: 45 perc
Kalória:219 kcal

Bizony, megvolt ma az első 45 perces cardio. Ugyan annyi kalóriát ért, mint a tegnapelőtti, 30 perces, emelt intenzitású cardio, szóval nem volt túlságosan megerőltető. A végén viszont utáltam Mayát, mert az egyébként is szétgingyolt lábizmaimat kínozta tovább, ráadásul 3 nemszeretem gyakorlat ismétlődött 10 percig. Utána lenyomtam a 100fekvőtámasz napi adagját, 22 egész, bár nem túl szabályos fekvőtámaszt. Most épp cappuccinos fehérjeséket iszok. Vettem ma pár zacsival különféle ízekben, feltett szándékom, hogy ez lesz a vacsorám, persze már ma se sikerült betartani, mert megdézsmáltam a piskótába szánt cseresznyét, meg aztán 1 szelet sütit is betoltam.
Holnap pihi, egyrészt mert rámfér, másrészt mert céges buli lesz.

Szólj hozzá!

Címkék: wii fekvőtámasz fitness fehérje coach bikiniszezon cardio

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr251179797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása