Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

Életjel

2010.08.04. 22:09 Dike

Jól elhanyagoltam a blogot, meg a tornát is :( Már lassan 2 hónapja vége a gyógytornának, azóta kb semmit nem csinálok. Féltem, hogy ez lesz. A privát gyógytorna egy vagyon, a TB-s meg idióta időpontokban van, plusz csoportos és kb semmit se ér. Elkezdtem dolgozni is, már szabadságon is voltam, a mozgás, erősítés meg elmaradt. Ennek örömére visszahíztam 64kg-ra és a lábam ugyan olyan piszakafa.

Az előbb viszont csináltam egy új, nagyon kezdő profilt (a régi elég edzett volt már,  nem bírja a lábam azt a tempót) és csináltam egy 15 perces "edzéskét" Mayával. Elég sután tudok még mozogni a lábammal, nem túl dinamikusak a mozdulatok, de tűrhető volt. Persze ugribugri cardio gyakorlatok nem voltak benne, a melegítést is viszonylag jól megúsztam. Össze kell kaparnom némi motivációt, mert hiányzik a mozgás testileg, lelkileg. Szóval remélem hamarosan lesz folytatás.

Szólj hozzá!

Címkék: láb torna hízás

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr52199517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása