Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

38.

2009.06.10. 21:09 Dike

Típus: Lower body
Idő: 45 perc
Kalória:209 kcal

Úgy volt, hogy ma edzés helyett vért adok, de máshogy alakult. A nehézséget ma is emeltem, itt-ott éreztem is a lábam rendesen, de egyáltalán nem érzem magam kimerültnek. Akartam kedveskedni az izmaimnak egy kis turbófehérjével, be is kevertem a múltkor vett zabpelyhes fehérjeport de képtelen vagyok meginni/megenni, undorító keserű mellékíze van az édesítőszertől. A sima turmixnak nem volt. Ilyet se veszek többet.

3 komment

Címkék: wii fitness fehérje coach bikiniszezon lower

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr331177603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2009.06.11. 21:20:18

Nem konkrétan ehhez a naphoz szeretnék hozzászólni, hanem csak úgy alapból:)

A Wii-re nemrég megjelent program egy az egyben 2-3 éve megjelent PC-ra Yourself Fitness néven, én ott "ismerkedtem" meg először Mayával és elmondhatom, hogy 2-3 hónap alatt sikerült 14 kilótól megszabadulni úgy, hogy csak a Cardio programot használtam, a Fatt Loss vagy Weight Loss nem volt kellően megerőltető, de a kardió edzések átlagban mind 240-300 kalóriát égetőek voltak.

Összegezve, további sok sikert, tényleg nagyon jó a program, örülök, hogy Wii-re újra kiadták, így lehet , hogy nagyobb publicitása lesz. Bár tekintve, hogy leginkább egy interaktív "edzésvideó" nem csak Wii-re lehetne kiadni.

Dike 2009.06.11. 21:30:05

@Tom Keller: Szia! Igen, tudom, hogy van PC-re, Xbox-ra meg talán Playstationre is, abszolút nem Wii specifikus, nem is használ semmit a Wii tudásából. Annyival kényelmesebb talán, mint PC-n, hogy nagyobb a tv képernyője mint a monitor. Lehet kipróbálom, hogy átállítom a fókuszt cardio-ra, most weight loss-on van. Bár amikor megemelem az intenzitást, akkor nem unatkozom egy percet se :-) Milyen gyakran edzettél? Milyen hosszúságúakat? És minden nap Cardiot vagy amit ajánlott épp? A 14 kiló nagyon szép, nekem a fele is elég lenne. A kajára kellene jobban figyelnem :(
Köszi, hogy benéztél!

Tom Keller · http://tomkeller.blog.hu 2009.06.12. 06:15:35

@Dike: Hétköznaponta napi fél óra, mindig kardió és hétvégén pedig délelőtt, délelután.

Termszetesen a súlyvesztésnél ésszerűbb a százalékos veszteséget nézni, mert nem mindegy, hogy milyen kezdősúlyból megy le annyi:D
süti beállítások módosítása