Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

71.

2009.11.18. 21:44 Dike

Típus: Upper body
Idő: 30 perc
Intenzitás:normál
Kalória:52 kcal

A súlyzókat nagyon élvezem (egy rövid sorozatot a másfél kilóssalcsináltam, de maradok még az egyesnél), csak ne lenne ilyen nagyon kevés kalória a nem cardio edzés. Persze, tudom, hogy ha fogyni akarok akkor cardiózzak, az erősítés nem zsírégetésre való. A súlyom stagnál, de lesz ez még jobb is. Most viszont megyek iszok egy fehérjeturmixot, mert holnap meg akarom mozdítani a kezem.

2 komment

Címkék: fogyás fitness fehérje coach upper sulyzó

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr741535388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.11.19. 14:32:23

Szia,

Most ülj le! Egy 20-ast...:-( Világéletemben 50-55 (most 75) kg voltam (168 cm), aztán jött a párom, a jó kajálások, a rendszeres főzés, meg 2 gyerek. Ráadásul nekem elég sportos a múltam, sokat futottam, félmarathont is, meg tornáztam, úsztam. Úgyhogy gondolhatod mennyire utálom magam. Ráadásul a súly öregít is. Ne aggódj a nem cardio kiváló alakformálásra! Nekem előbb fogyni kell, aztán formálgatok majd csak. Alíg volt fél órám edzésre, erre méricskélgetni kellett magam edzés előtt, ráadásul ez az állandó átváltogatás...:-(

Dike 2009.11.24. 09:17:13

@Kriszta4791: Ne utáld magad, azért ez egyáltalán nem katasztrófa! Mondjuk én 50-55kg kb utoljára 12 évesen voltam, azóta inkább 60-65. Most tavasszal volt a negatív csúcs olyan 72kg-val :( Nekem ma lesz a méricskélés, én is utálom, néha el is csalom. Írd majd meg hogy állsz a fogyással, kíváncsi vagyok! Diétázol is az edzés mellett?
süti beállítások módosítása