Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

37.

2009.06.09. 21:10 Dike

Típus: Cardio
Idő: 30 perc
Kalória:219 kcal

Sokat akar a szarka, és majd' beledöglik. Naná, hogy megint megtaláltam az edzés elején az Increase difficulty funkciót. Már a tizedik perc környékén azt éreztem, hogy vagy megfulladok vagy összeesek. A lábaim kevéssé értékelték a hirtelen intenzitásnövekedést. Főleg, hogy az edzés előtt volt a mérezkedés, amiben lenyomtam 2 perc ugrálást, 60 felülést és 50 guggolást. Most szusszanok kicsit és utána megcsinálom a 100fekvőtámasz program napi adagját.
Jah, ma kivételesen nem tartottam be Maya ajánlását, ami upper body lett volna. Tök jól beálltam erre az egy nap cardio egy nap erősítés ritmusra, nem akarok belekavarni.
 

Szólj hozzá!

Címkék: wii fekvőtámasz fitness my coach bikiniszezon cardio

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr621175424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása