Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

26.+27.

2009.05.26. 21:11 Dike

Típus: Upper body+Cardio
Idő:15+30 perc
Kalória:30+131 kcal

Két nap technikai szünet után ma visszatértem kedves barátnőmhöz, Mayához :-) A kihagyás (és a technikai ok folytatólagos fennálása) miatt úgy gondoltam, vacsi előtt lenyomok egy lájtos 15 percet és kész vagyok. De nem. Annyira rövidnek éreztem, hogy nem volt elég, úgyhogy vacsora és némi pihenő után ráhúztam még egy 30 perces cardiot. Mostmár jóóóó :-)
Ma turbófehérje nap volt: reggelire virsli, ebédre currys lencse, vacsira mazsolás-joghurtos túró, plusz napközben még két tejeskávé. Alakulok. Reggel bűvös 67-et mutatott a mérleg, remélem sikerül a héten ezt legalább tartani. Nem rohanok, de jó látni az eredményt. Holnap esedékes a következő mérezkedés Mayánál, nem hiszem, hogy sokat nőtt a bicepszem egy hét alatt, de talán 1-2 érték jobb lesz. Ilyenkor kérdez súlyt, derék, csípő, mell, bicepsz és comb méretet (soha nem sikerül ugyanott mérni), plusz pulzus normál állapotban és terhelés után (a terhelés 2 perc intenzív ugrálás). Aztán kell felülést, guggolást és fekvőtámaszt csinálni. Az első kettő egész jól megy, a fekvőtámasz viszont csapnivalóan, de legalább van hova fejlődni. Ezt követően javasol fókuszt és heti edzéstervet, amit persze lehet módosítani. Én egyelőre maradok a fogyásnál és napi 30 percnél.
 

Szólj hozzá!

Címkék: wii fitness coach bikiniszezon cardio upper

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr91145637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása