Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

Futás

2009.11.24. 20:54 Dike

Valahogy nem volt ma kedvem Maya cardiójához, így a Fittel steppeltem meg futottam kicsit. 5 perc step, 20 perc futás, 134 kalória. A futásban az a jó, hogy lehet közben tv-t nézni (közben a program megy, néha dumál és persze számolja szorgalmasan a métereket). És az a rossz, hogy megfájdul tőle a lábam. Ami persze nem csoda, mert cipő nélkül "futok". A ma reggeli mérezkedés határozottan jobb eredményt hozott, mint a tegnapi, de azért van még mit ledolgozni a 64kg-ig. Meg persze azután is.

2 komment

Címkék: futás step fit

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr731550012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.11.25. 21:38:20

Szia

Itt láttam a magasítót: www.amazon.com/Wii-Riiser-Aerobic-Balance-Board-Nintendo/dp/B001P7C6EU/ref=sr_1_10?ie=UTF8&s=videogames&qid=1259097162&sr=1-10

Már lehetne azért bőven odafigyelni, mert már mindnet eszik, 15 hós, inkább csak szokás és immunerősítő az anyatej.

Mire jó a "get workout credit"?

Dike 2009.11.27. 21:17:41

@Kriszta4791: Ja, így már én is láttam a magasítót, azt hittem itthon láttad boltban.
A "get workout credit"-el tudsz azt hiszem regisztrálni/logolni egyéb testmozgást (pl futást, ilyesmit), amit beleszámít az elvégzett gyakorlatok számába, amivel elérhetővé válnak az új zenék, hátterek. Én nem szoktam használni (nem mintha sokat edzenék ezen kívül), így is megvan már az összes zene és talán egy háttér hiányzik még.
süti beállítások módosítása