Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

72.

2009.11.23. 20:21 Dike

Típus: Core body
Idő: 45 perc
Intenzitás:normál
Kalória:118 kcal

Büntibe tettem magam, mivel sikerült pár nap alatt romba dönteni hosszú hetek eredményét. Úgyhogy most edzés hegyek, nuku édesség, vacsorára alma és/vagy fehérje. Amíg 64kg-nál többet mutat a mérleg, addig ez van (ma reggel 65,5 volt...).

A 45 perces edzés jól esett. Az elején egészen sok volt a cardio (úgy 12-13 perc), a végén pedig kb 8 perc flexibility. Jól átmozgatott, a kalória is egészen vidító.

2 komment

Címkék: fogyás fitness core coach

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr451547181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.11.24. 14:23:40

Szia,

Még mindig nagyon odavagyok:-) Feltettem az intenzítást emelszintre, és szuper új gyakorlatok voltak (magától nekem kicsit lassan mutat újat), csak kapkodtam a fejem meg a lábam, a végén meg remegő kézzel véletlenül no sweat-re értékeltem. Kivácsi vagyok legközelebb mit oszt ezek után Maya.

Képzeld láttam balance board emelőt, csak mert tudom azon steppelsz.

Én most egy Dance Revoluton hottest party-s wii-s táncszőnyegről álmodozom, az is nagyon jó edzés...mostanában fog megjelenni.

Nem igazán sikerül a kajára figyelnem, mert még szoptatok és nagyon éhes vagyok.

Dike 2009.11.24. 20:59:25

Szia! Ha szoptatsz akkor nem is nagyon szabad diétázni, nem? De szerintem már az is szuper, hogy a mozgásra tudsz időt és energiát fordítani! A Balance Board emelőt merre láttad? Nem lenne rossz.
Én most a Your Shape felé kacsintgatok, ma jelent meg Amerikában, Európába talán decemberben jön. Ahhoz van videokamera, amivel nézi, hogy mennyire pontosan csinálod a gyakorlatokat. Érdekes lehet, de megvárok pár véleményt, hogy mennyire jó tényleg.
Gondolom a sportos múltad és a jó erőnléted miatt tartod lassúnak a gyakorlatok nehezedését. Én az elején kb meg akartam halni már a 30 perces kardiók közepénél is :-)
süti beállítások módosítása