Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

67.

2009.11.04. 20:44 Dike

Típus: Core body
Idő: 30 perc
Intenzitás:normál
Kalória:79 kcal

Kicsit "bevállalósabb" voltam ma, ezért normál fokozatra tettem a nehézséget az eddig alacsonyról, ehhez képest kevésbé hajtott meg Maya mint a legutóbbi core edzésnél, ez a kalórián is látszik. A tegnapi izomlázat megúsztam, remélem holnap sem jön elő. A hétvégén felszedett egy kilót már leadtam, sőt, így most a 65kg alatti értékért hajtok, talán holnap reggel meg is lesz (ma reggel 65,1 voltam és az elmúlt 2 nap alatt 70+60 dekát "fogytam", szóval a 20 deka holnapra nem túl elvetemült reménykedés).

2 komment

Címkék: fogyás fitness core coach

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr261500963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.11.11. 22:40:33

Szia,

Megvettem, szuper:-))) Még csak cardioztam...sok kérdés van bennem: pl. minél többet edzek, annál inkább bonyolódnak a gyakorlatok, eddig leginkább 1-es volt, néha 2-es. Hogy tudok ugrani a szintek között, ha egy kicsit nehezebb gyakorlatokat szeretnék? A core body mit takar? Tényleg Wii fittet veri, ott én is unom magam a váltások között és ott gyenge a cardios aerobic rész. Láttam vmi EA active sportot is, ami a my fitnesshez lehet hasonló, ismered? Remélem lelkesedésem nem hagy alább:-))))) szia Kriszta

Dike 2009.11.12. 12:58:06

@Kriszta4791: Húúú, végre valaki! Senkivel nem tudok róla beszélni :( A feladatok valóban egyre nehezednek. Az intenzitás, nehézség függ pl attól is, hogy az elején mit mondasz, milyen kedved van. Aztán ugye kérdezi egy-egy tömb után, hogy milyen volt, ha azt mondod, hogy könnyű, akkor is nehezít legközelebb az olyan típusú feladatokon. És van egy azonnali lehetőség is. Ha az elején (de asszem közben is működik) megnyomod a - gombot, akkor ott tudod növelni (és csökkenteni is) az intenzitást.
Az amazonon van róla fórum, én is onnan tájékozódom.

www.amazon.com/My-Fitness-Coach-Nintendo-Wii/forum/Fx1664M9PKOQSOE/-/1?_encoding=UTF8&asin=B001H0RZX2

Ja, a Core body az a haskörnyékre, törzsre jó. Nekem a hasam a legrosszabb, azért azt nyomom leginkább. Felülések, bicikli és hasonlók.
Gyere még légyszi és mesélj, hogy milyen, hol tartasz! :-) Én is igyekszem többet írni, persze ehhez az kell, hogy edzek is ...
süti beállítások módosítása