Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

51.

2009.06.29. 20:23 Dike

Típus: Cardio
Idő: 45 perc
Intenzitás:emelt
Kalória:342 kcal

Ez most nagyon nem esett jól :( Talán a 2 nap kihagyás miatt, talán az egész napos lustálkodás miatt (szabin vagyok), de kb annyira vagyok energikus, mint egy 100 éves lajhár. De azért becsülettel végigcsináltam, csak nem élveztem úgy, mint máskor. Sőt, előtte még kipróbáltam a Gold's Gy Cardio Workout-ot is, azzal is nyomtam pár perc boxot, ami a program szerint 60 kalória. Nem cserélem le Mayát, de néha jól lesz azzal is kiegészíteni az edzésprogramot. A hétvégi kajálással kivételesen nem híztam, de majd a szerda reggeli mérlegelés lesz a mérvadó, hiszen még holnap is szabin vagyok. A súlyom +/- 0,5kg-val ingadozik hetek óta 67kg körül, egyelőre nem nagyon akar mozdulni. Az alakom változott persze, de egyrészt ez nekem kevésbé látványos (a külső szemlélők szerint igen), másrészt azért csak le kéne dobni azt az 5-7 kg-t.

Szólj hozzá!

Címkék: wii fogyás fitness box coach bikiniszezon cardio

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr311216261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása