Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

44.

2009.06.18. 21:39 Dike

Típus: Core body
Idő: 45 perc
Intenzitás:emelt
Kalória:194 kcal

A tegnapi edzés kimaradt, miután 2x20 percnyi magassarkúban való gyaloglás után lábra állni se nagyon bírtam, nemhogy tornázni. Ma viszont megmértem végre magam, és nem korszakalkotó az eredmény, de én azért örülök. Felszedtem 60 deka izmot és leadtam 1,5 kiló zsírt, a testzsírszázalékom így 28%-ról 26%-ra ment le. Messze van még a vége, de legalább valami elkezdődött. A kajáláson javítanom kell még jócskán, a torna intenzitását és idejét is emelni fogom még, bár 60 percnél valószínüleg megállok.

Szólj hozzá!

Címkék: wii fogyás fitness core testzsír coach bikiniszezon

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr641194206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása