Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

74.

2009.11.27. 20:54 Dike

Típus: Cardio
Idő: 45 perc
Intenzitás:normál
Kalória:210 kcal

A reggeli eredmény örömére ma megint elszaladt velem kicsit a csikó kaja téren. A péntek reggeli meetingek végén érkező torta túl nagy kísértés, aztán egy gyros ebédre, délután egy joghurt (ez inkább büntetés volt, kíváncsi voltam a danone új "görög krémjoghurtjára", ugyan olyan rémesen cukros folyékony műanyag, mint a többi), kis gyümölcs, majd vacsorára egy kis szelet sajtkrémes kenyér. Nem kevés :(

Mivel a keddi cardio olyan felemás volt, ma meg túlettem magam, a menetrendszerinti core body edzés helyett ma a cardio-t választottam, rögtön 45 percet. Közben kemény volt, a végére pedig kellemesen elfáradtam és a kalóriával is elégedett vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: fitness coach cardio

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr531557307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása