Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

58.

2009.07.28. 21:16 Dike

Típus: Cardio
Idő: 30 perc
Intenzitás:normál
Kalória:152 kcal

Majd' 3 heti kihagyás után újra itt. Az 57. edzésbe még vagy 1,5 hete kezdtem bele, de kb 10 perc után feladtam, annyira rosszul éreztem magam. Most egészen jól bírtam, végigcsináltam. Mivel a fókusz nem cardio-n van, így alig több a fele volt csak cardio, a többi erősítés. De jól esett. A térdem most egész jól van, remélem nem durran be megint. A boxot minden esetre hanyagolom, mert azt hiszem az nem tett jót neki. Remélem a motivációmat is sikerül helyrerázni. A most épp szabin vagyok, túl egy egyhetes nyaraláson, de szerencsére csak kb 0,5-1 kilót szedtem vissza. A munkarendem átalakult(nem a saját irodánkban dolgozok hanem ügyfélnél), nem tudok vinni magammal kaját, így kicsit macerásabb és sokkal drágább megoldani a fehérjedús, de zsír és szénhidrátszegény táplálkozást, de majdcsak kitalálok valamit. Elvileg csak pár hét lesz, (bár persze jobb lenne, ha minél többet lennék ügyfélnél, mert abból lesz fizetés), lehet addig áttérek valamilyen más étkezési rendre.

 

1 komment

Címkék: wii fitness fehérje coach cardio

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr931274432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janicroft 2009.08.08. 19:02:24

Szia Dike!

Nemrég találtam rá erre a blogra, nagyon szuper ötlet! De elég régóta nincs post, leálltál a mozgással???
süti beállítások módosítása