Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

70.

2009.11.17. 21:30 Dike

Típus: Cardio
Idő: 30 perc
Intenzitás:normál
Kalória:122 kcal

Ez a cardio most jól esett. Nem haltam bele, de azért megdolgoztatott rendesen. Az anyagcserém még mindig szórakozik, így ma reggel inkább nem álltam mérlegre. Viszont tegnap este felfedeztem, hogy van derekam, meg csípőm :-) Máskor is nézek tükörbe, de leginkább oldalról vizslatom örök elégedetlenségem okát, a hasamat. Tegnap viszont észre kellett vennem, hogy jelentősen megváltozott az alakom. Mindig ilyen kis "egybelányka" voltam, nem volt hangsúlyos csípőm és vékony derekam. Most viszont van. Na, most se hasonlítok még Sissire, de nem is az a cél.

2 komment

Címkék: fitness coach derék csípő cardio

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr651532944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.11.17. 21:44:27

Szia,

Remélem nem offolom szét a blogodat:-) Szóval, arra gondoltam, hogy pl. a step alaplépésnél, mindig ugyanavval a lábbal lép fel, meg az összes többinél is (v step)...még nem tűnt fel, hogy itt lenne bal és jobb lábas széria, lehet hogy átvált pár gyakorlat után, de egy gyakorlaton belül nem. Én egy noname padot használok, de most szeretnék egy reebokot. Ezek szerint nem cipőben edzel? Én sem, de kezd fájni a talpam, bár lehet hogy a súlyomtól inkább...:-( Látom belehúztál az edzésbe, és eredménye is van:-) jó edzést!

Dike 2009.11.18. 21:50:18

Ne viccelj, dehogy offolsz! Zokniban meg mezítláb edzek (cardiot zokniban, utána leveszem mert melegem van). A lábfájásod lehet tényleg a cipőhiánytól, és sajnos a súlytól is, persze. Megkérdezhetem mennyit akarsz leadni? Az én túlsúlyom mondjuk nem veszélyezteti az izületeimet mozgás közben, helyette van viszont egy agyonműtött térdem. Néha vacakol, de kb tudom már mit nem bír (box).
Őszintén szólva soha nem voltam aerobic órán, sőt, még DVD-m sem volt (nem vagyok egy sportlady :-) ), így fel se tűnt, hogy váltogatni kellene a lábat pl V-Stepnél.
Volt, mikor hetente 5x edzettem, remélem most is sikerül aktivizálni magam annyira.
süti beállítások módosítása