Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

36.

2009.06.08. 19:20 Dike

Típus: Core body
Idő: 45 perc
Kalória:195 kcal

Kérek engedélyt elpusztulni. Úgy meghajtottam ma magam, hogy egy Singer hozzámképest kutyafüle. Kipróbáltam egy fícsört, amit az Amazon fórumában olvastam, miszerint növelni lehet a gyakorlatok nehézségét. Nos, jelentem, működik. A 15 perc cardio rész se volt gyenge, tele step pados részekkel, de az erősítőnél már erősen anyáztam. A hasizmaim totál kész vannak. A vacsorán még gondolkozom, lehet kimarad.

Szólj hozzá!

Címkék: wii fitness core coach bikiniszezon

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr881172142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása