Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

BB 11.+12.

2010.10.18. 19:04 Dike

Típus: cardio
Idő: 15 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória: 46kcal

Igen, bevállaltam a cardiot. Persze nem durrbele, elsőre a 15 perc alacsony intenzitáson bőven elég volt. Nem ment minden gyakorlat tökéletesen, főleg az ugrálósok, de majd kialakul. A 15 perc mozgás viszont 3 nap kihagyás után nem elég, úgyhogy most lezavarok még 30 percet lábra+hasra.

Típus: core+lower
Idő: 30 perc
Intenzitás:közepes
Kalória: 55kcal

Ééés, megcsináltam. Most jóleső megelégedéssel szopogatom a kókuszos-csokis fehérjeturmixot :) Feltankoltam ma pár tasakkal, mindenféle ízekben. Váltottam Scitec-ről Biotech-re. Különösebb oka nincs, azt leszámítva, hogy már a Biotech is gyárt egyadagos kiszerelést és ma épp egy ilyen üzlet esett útba. Ja, ha már ilyen bevállalós nap van, pár plié gyakorlatnál a 3 kilós súlyzót használtam a másfeles helyett. Nem volt könnyű, de bírtam. A másfeles kezd túl könnyűnek tűnni. Persze, ezek a gyakorlatok nem is kifejezetten karra/felsőtestre mennek, csak a plié közben (most néztem meg, ez egy balett gyakorlat, térdhajlítás/guggolás) vannak mindenirányú súlyemelések is.

Szólj hozzá!

Címkék: láb súly fehérje kar cardio

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr492381733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.