Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

68.

2009.11.15. 17:36 Dike

Típus: Upper body
Idő: 30 perc
Intenzitás:normál
Kalória:57 kcal

Végre-végre van súlyzóm (sőt, rögtön 3 pár is), muszáj volt gyorsan kipróbálni. A siralmasan kevés kalória ellenére alaposan elfáradtam, a karjaim majd le szakadnak, pedig csak 2x1 kilóval dolgoztam. A fogyással egész jól haladok, már a 64 kilóra hajtok, ma reggel 64,3 kg voltam. És ha ma nem rontottam el (márpedig nem vittem túlzásba az evést), akkor végre lesz egy hétvége, amikor nem hízok, és nem kell 3-4 napig a ledolgozáson fáradozni.

2 komment

Címkék: fogyás fitness coach súlyzó upper

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr571527225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kriszta4791 2009.11.16. 19:54:33

Szia,

Én továbbra is csak cardiozom, nagyon tetszik. Nekem is uezek a problémás területek...:-( Nem is értem ki vesz még dvd-t, meg ilyesmit, ez sokkal jobb:-))) Most már voltak 3. szintű csakorlatok is. Az viszont kicsit furcsa, hogy egy gyakorlatot mindig uavval a lábbal csinálja, én azért szoktam váltogatni. A balancebordot azóta elő sem vettem.:-)
szia, Kriszta

Dike 2009.11.16. 21:30:29

@Kriszta4791: Örülök, hogy tetszik! Fogyáshoz tényleg a cardio a legjobb, én akarok egy kis izmot is, azért váltogatom. Meg ugye a hasam...
Milyen gyakorlatokat csinál egy lábbal? Mindig párban vannak a gyakorlatok, egy jobb lábas széria aztán egy bal lábas, legalábbis nekem így volt eddig. A balance boardot én step padnak szoktam használni. Kicsit alacsony, de a semminél jobb és a cardio gyakorlatokat feldobja.