Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

BB 14.

2010.10.20. 20:56 Dike

Típus: core+lower
Idő: 30 perc
Intenzitás:közepes
Kalória: 62kcal

Nem sok kedvem volt ma tornázni, de letoltam egy kalóriadús vacsorát (ciabatta+kolbi), plusz még a cégben egy marék gumicukrot, így nem volt képem a mozgást is kihagyni. Mondjuk fogyás szempontból cardiózni kéne, de egyrészt nincs hozzá minden nap energiám, másrészt a hasamon és a lábamon se árt az izom. Érzem is minden területen, a hasizmaimat pláne felülés közben. Mivel vacsora volt, a fehérje ma kimarad.

Szólj hozzá!

Címkék: láb felülés core

BB 13.

2010.10.19. 20:49 Dike

Típus: cardio
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória: 94kcal

Ez is eljött és bele sem haltam :) Persze az intenzitás ma is alacsony volt, óvatos duhaj vagyok. A lábam is elég jól bírta, egészen jól tudtam csinálni a gyakorlatokat. A fit pad viszont kicsit alacsony step padnak, de nem akarok venni egyet, inkább ehhez kellene magasítót keresni. A sportmelltartómat viszont elő kell vennem, cardiohoz muszáj. A jutalmam (=vacsorám) pedig egy epres-vaníliás fehérje volt. Tejjel kifejezetten finomak.

Szólj hozzá!

Címkék: láb pad fehérje step cardio

BB 11.+12.

2010.10.18. 19:04 Dike

Típus: cardio
Idő: 15 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória: 46kcal

Igen, bevállaltam a cardiot. Persze nem durrbele, elsőre a 15 perc alacsony intenzitáson bőven elég volt. Nem ment minden gyakorlat tökéletesen, főleg az ugrálósok, de majd kialakul. A 15 perc mozgás viszont 3 nap kihagyás után nem elég, úgyhogy most lezavarok még 30 percet lábra+hasra.

Típus: core+lower
Idő: 30 perc
Intenzitás:közepes
Kalória: 55kcal

Ééés, megcsináltam. Most jóleső megelégedéssel szopogatom a kókuszos-csokis fehérjeturmixot :) Feltankoltam ma pár tasakkal, mindenféle ízekben. Váltottam Scitec-ről Biotech-re. Különösebb oka nincs, azt leszámítva, hogy már a Biotech is gyárt egyadagos kiszerelést és ma épp egy ilyen üzlet esett útba. Ja, ha már ilyen bevállalós nap van, pár plié gyakorlatnál a 3 kilós súlyzót használtam a másfeles helyett. Nem volt könnyű, de bírtam. A másfeles kezd túl könnyűnek tűnni. Persze, ezek a gyakorlatok nem is kifejezetten karra/felsőtestre mennek, csak a plié közben (most néztem meg, ez egy balett gyakorlat, térdhajlítás/guggolás) vannak mindenirányú súlyemelések is.

Szólj hozzá!

Címkék: láb súly fehérje kar cardio

BB 10.

2010.10.14. 20:46 Dike

Típus: Core+lower body
Idő: 30 perc
Intenzitás:közepes
Kalória: 62kcal

Tegnap előtt nem voltam itthon este (de egy rövidke séta volt mozgásként), tegnap pedig mérezkedés volt, utána nem volt már energiám a tornára, főleg, hogy későn is álltam neki. (Glee-t néztem :) ) Szóval ma már nagyon ideje volt a következő edzésnek. Kezd nem kifárasztani ez a 30 perc, szóval azt hiszem emelni fogok az intenzitáson. Lehet megpróbálkozom egy cardio-val is, de nincs sok reményem, elég vacak a lábam még, az ugrálás nem megy :(

Szólj hozzá!

Címkék: láb core cardio

BB 9.

2010.10.11. 20:31 Dike

Típus: Core+lower body
Idő: 30 perc
Intenzitás:közepes
Kalória: 52kcal

Jó kombónak tűnik ez a láb+has. Megdolgoztat rendesen mindkét területen, de épp akkor van vége, mikor már nagyon kidöglenék. Sőt, a karjaimat is erősítem a súlyzós gyakorlatokkal. A mai napot megálltam nasizás és vacsora nélkül, most edzés után ittam egy fehérjét. Jó lenne ezt tartani, mert a súlyom még mindig felfelé kúszik, nem lefelé. A fehérjét mostanában tejjel iszom. Tudom, hogy plusz 100kcal és az okosok szerint a felszívódás is rosszabb, viszont legalább nem kifelé kívánkozik miközben iszom, sőt egyenesen finom.

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii fogyás fehérje has súlyzó

BB 8.

2010.10.06. 22:18 Dike

Típus: Core+lower body
Idő: 30 perc
Intenzitás:közepes
Kalória: 47kcal

Az előző napok gyakorlatait eléggé éreztem ma a hasizmomban, de szeretem ezt a fájdalmat. Ilyenkor tudom, hogy "valami történik", van értelme csinálni. Az akaraterőmet is edzeni kell, a szénhidrát/édesség fogyasztásom még mindig az egekben van.

Szólj hozzá!

Címkék: wii fogyás fitness core szénhidrát coach lower

BB 7.

2010.10.05. 21:21 Dike

Típus: Core+lower body
Idő: 30 perc
Intenzitás:közepes
Kalória: 60kcal

Emeltem ma az intenzitáson, Maya ezt 100 fölötti felüléssel "hálálta meg". Jól esett egy kicsit meghajtani magam. Lábra is érezhetően nehezebb gyakorlatokat adott, 4 hosszabb etap volt squat lunge-ból, súlyzóval. A cardio is rámférne lassan, de nem merem még bevállalni.

Szólj hozzá!

BB 6.

2010.10.04. 21:36 Dike

Típus: Core+lower body
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória: 42kcal

A fogyás projekt egyelőre rosszul halad, a kajálással még mindig hadilábon állok :(

 

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii fogyás core

BB 5.

2010.09.30. 21:30 Dike

Típus: Core body
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória:88 kcal

Megpróbáltam ma a 30 percet, elég jól bírtam. Persze az intenzitás alacsony volt, és csak a bemelegítés volt "cardio". A fele lábra ment a fő fókusz miatt (plusz karra a súlyzók miatt), mára viszont core-t választottam, így hasamat is megdolgoztattam. Azt hittem nincs már olyan gyakorlat a programban, amit nem ismerek (persze kivéve a jógát), de rá kellett jönnöm, hogy tévedtem. Mivel az előző szériában nem nagyon edzettem lábra, most jönnek elő új gyakorlatok.

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii core

Karnitin és króm

2010.09.29. 22:24 Dike

15 perc láb Mayával, 30 jacknife és 5 perc step

Ma megvettem a 70.000 L-carnitine+chrome-ot. Napi 10ml kell belőle, ebben van 1500mg karnitin és 100mg króm. Remélem segít. A mozgás jól esett, egész jól ment. Kicsit a karomat is edzettem, mert elég sok gyakorlathoz tudtam súlyzót használni, még ha Maya nem is mutatta. A lábaimat megdolgoztatta rendesen. Előtte karnitin, utána fehérje, tiszta gyúrós leszek :)))

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii króm karnitin

Egy kicsi mozgás...

2010.09.28. 21:56 Dike

15 perc lábra Mayával, 30 jackknife és pár perc step.

Muszáj, muszáj, muszáj. De mennyivel egyszerűbb lett volna 62kg-ról lefogyni még kettőt, mint most 67-ről újra megcélozni a hatvanat. Van itthon L-carnitine pezsgőtabletta, azt iszogatom, egyelőre kevés eredménnyel (najó, kávé helyett tökéletes), persze a zabálás mellett ne várjak csodát. Mindenképpen be akarok szerezni egy biotech karnitin+krómot, abban eleve sokkal nagyobb adag karnitin van és remélem, hogy a króm megszünteti az (édesség) falási rohamaimat, de legalábbis besegít a gyengélkedő akaraterőmnek.

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii fogyás króm karnitin

67 :(

2010.09.23. 13:56 Dike

A baleset utáni 62kg-ról sikeresen visszahíztam 67kg-ra nagyjából 3 hónap alatt :( Torna nuku, kajálás ezerrel, így nem is csoda. Már 64kg-nál is szörnyülködtem, de ezek szerint nem eléggé ahhoz, hogy ne hízzak tovább. Elsősorban a kajálást kell visszafognom, de persze mozogni se ártana, már csak a lábam miatt sem.

Szólj hozzá!

Címkék: láb hízás

Bicebóca 2.

2010.08.05. 20:44 Dike

A Bicebóca az új profilom a Fitness Coach-ban. Ma is tornáztam 15 percet. Az ajánlott Cardiót kihagytam, lábra "gyúrtam" ma is. A lower body gyakorlatok persze tele vannak az utált squat lounge-al, de erre lehetett számítani. A jobbik bal lábamban is érzem, hogy kihagytam a mozgást hónapokig, teljesen be vannak álva az izmok, folyamatosan feszül. Még mindig eléggé sántítok, azért remélem hamarosan elmúlik, de legalábbis javul.

Szólj hozzá!

Címkék: láb bicebóca

Életjel

2010.08.04. 22:09 Dike

Jól elhanyagoltam a blogot, meg a tornát is :( Már lassan 2 hónapja vége a gyógytornának, azóta kb semmit nem csinálok. Féltem, hogy ez lesz. A privát gyógytorna egy vagyon, a TB-s meg idióta időpontokban van, plusz csoportos és kb semmit se ér. Elkezdtem dolgozni is, már szabadságon is voltam, a mozgás, erősítés meg elmaradt. Ennek örömére visszahíztam 64kg-ra és a lábam ugyan olyan piszakafa.

Az előbb viszont csináltam egy új, nagyon kezdő profilt (a régi elég edzett volt már,  nem bírja a lábam azt a tempót) és csináltam egy 15 perces "edzéskét" Mayával. Elég sután tudok még mozogni a lábammal, nem túl dinamikusak a mozdulatok, de tűrhető volt. Persze ugribugri cardio gyakorlatok nem voltak benne, a melegítést is viszonylag jól megúsztam. Össze kell kaparnom némi motivációt, mert hiányzik a mozgás testileg, lelkileg. Szóval remélem hamarosan lesz folytatás.

Szólj hozzá!

Címkék: láb torna hízás

Rehab 2.

2010.05.19. 10:33 Dike

A félreértések elkerülése végett, a sorszámok leginkább napokat/bejegyzéseket jelölnek, nem edzéseket, ugyanis abból több van. Tegnap a gyógytornász rendesen megtornáztatott, plusz a Fit-tel is lenyomtam két kört, az már három. Ma reggel is tornáztam már a Wii-vel. Sokkal több kedvem van így a gyógytornához is, hogy már lábra tudok állni és nem csak fekve csináljuk a lábemelgetéseket. Persze az is nagyon hasznos (volt), főleg a gumiszalaggal azért lehet erőt kifejteni rendesen. Az egymankózás eddig elég jól megy, igaz az időjárás viszontagságai miatt egyelőre leginkább lakáson belül mászkálok. Egészen tűrhetően fejlődnek az izmok a lábamban, persze csak ahhoz a sorvadt állapothoz képest. Az álló gyakorlatok egyelőre kétlábasak, külön a balt egyelőre csak gumiszalaggal és egy két ülő, fekvő gyakorlattal tudom erősíteni.

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii rehab fit

Rehab 1.

2010.05.18. 08:19 Dike

Tegnap voltam 6hetes röntgenen, még nincs teljesen összeforrva a törés, de már lassan lehet terhelni. A gyakorlatban ez annyit tesz, hogy az egyik mankót letettem, illetve elkezdtem a "rehabilitációt". Gyógytornász persze jár már hozzám hetek óta, elég jól is haladunk, de a terhelés még minimális volt (saját súly+gumiszalag). Tegnap este viszont gondoltam egy merészet, és elővettem a Wii Fit Plus-t. A Fit pad nagy segítség most nekem, mert pontosan tudom követni, hogy mennyi terhelést teszek a lábamra, milyen az egyensúlyom. A jóga és az erősítő gyakorlatok között van néhány, amit 2 lábon állva lehet csinálni, ezeket csináltam végig (váltott lábon még egy darabig nem tudok állni). Jógával kezdtem: légzés, half moon, warrior (ez picit neccesen, de megy), palm tree, chair pose, grounded v (ez új a fit plusban, hasizomra megy, de a lábat is dolgoztatja). Utána az erősítők közül válogattam: rowing squat, bridge (szintén új) és a végére pár jackknife. Ez egy nagyjából 15 perces program, gyorsan össze is állítottam belőle egy rutint, így nem kell mindig egyenként kiválasztani a gyakorlatokat. Van benne egy kis hasizom is, a miheztartás végett :) Elsőre elég jól mentek a gyakorlatok, különösebben nem is fájt vagy ilyesmi, szóval remélem menni fog és használ is. Az elégetett kalória az nevetséges, de most nem is ez a cél. A súlyomat egyébként szerencsére sikerült 62kg alatt tartani az elmúlt hetekben, ennek örülök.Szóval Maya még egy kicsit pihen, de szépen, fokozatosan készítem elő a "visszatérésünket" :)

 

 

 

 

 

 

 

 

Update: lenyomtam most reggel is a gyakorlatsort, illetve kiegészítettem még néhány feladattal (nem lábra, de az átmozgatás nem árt), így most 20perc körül van és egy almányi kalória :)

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii jóga rehab plus has erősítés fit

Fogyás

2010.04.20. 10:24 Dike

A baleset utáni 8 nap kórház 2kg mínuszt jelentett, így 62 kg alatt vagyok. A legfőbb célom most ezt megtartani, mindaddig, míg újra elkezdhetek rendesen mozogni. Persze gyanítható, hogy ez izomból ment le, nem zsírból, de ezzel sokat most nem tudok kezdeni. Ma jön a gyógytornász, meg egyébként is tornázgatok, de ez kutyafüle. Remélem, hogy június eleje táján már tudom terhelni a lábam rendesen és elkezdhetek finoman edzegetni Mayával. Lábra, ofkórsz.

Szólj hozzá!

Címkék: láb baleset fogyás

Szolgálati közlemény

2010.04.03. 11:32 Dike

Mivel múlt pénteken volt egy kis (najó, nagy) balesetem, a következő hónapokra a súlyzót mankóra, Mayát pedig gyógytornászra cserélem. Igyekszem minél gyorsabban felépülni, addig pedig élvezem a megerősödött bal lábam okozta előnyöket (pl tudok fél lábon állva fogat mosni).

Szólj hozzá!

Címkék: baleset szünet

85.

2010.03.24. 22:24 Dike

Típus: Upper body
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória:88 kcal

Megint eltelt egy hónap mozgás nélkül. Az erőnlétem egyre rosszabb, ma reggel majdnem meghaltam mire beértem a munkahelyemre (1km, hegynek föl, egy kb 5 kilós laptoppal, magassarkúban), ez már kezd idegesíteni. Mondjuk engem kevés dolog motivál jobban, mint a düh és a dac :-) Az erőnlétem hanyatlása a mai edzésen is meglátszott, kb 5 perc után már ájulás és hányásközeli állapotban voltam (bár ez utóbbiért inkább a zabálás okolható). De végigcsináltam becsülettel, bár a fekvőtámaszok megint nem mennek valami jól.
A súlyom 64kg körül mocorog, sajnos a 63ról felfelé sikerült elmozdulni. Pontos adatokkal, holnap reggel szolgálok, hála a vadiúj, testzsírmérős csudaszép mérlegemnek.

Szólj hozzá!

Címkék: fitness mérleg coach upper

84.

2010.02.23. 22:39 Dike

Típus: Core body
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória:71 kcal (239kcal)
 

Két és fél hónap kihagyás után ma megmozdultam. Az apropót a My Fitness Coach 2 adta, amit ki akartam próbálni. Sok jót nem olvastam róla, és egy gyors teszt után inkább Mayához menekültem. Van benne menütervező, ami jó is lehetne, de első blikkre nem az, maguk a gyakorlatok viszont szét vannak szabdalva értékeléssel fél percenként, szóval a Fitness Coach legnagyobb előnyét, a folyamatos mozgást írtották ki belőle. "Cserébe" csilivili, színes-szagos, flashes-videós, bájvigyoros edzőpasival. Brrr.
Igyekszem újra időt szakítani és erőt gyűjteni az edzéshez, mert az erőnlétemen már érzem a hiányát, plusz a hasamat még mindig el akarom tüntetni.
 

Szólj hozzá!

Címkék: core has

83.

2009.12.11. 22:36 Dike

Típus: Core body
Idő: 45 perc
Intenzitás:normál
Kalória:127 kcal (390kcal)
Pulzus (min/max/átlag): 75/190/139
Zsír: 45

A mai edzés kifejezetten összetett volt, a cardio és a core body rész között volt 5-10 perc kar és láberősítés (gugolások súlyzóval). Nem purcantam ki, de alaposan elfáradtam.

Szólj hozzá!

Címkék: fitness core coach súlyzó

82.

2009.12.10. 21:57 Dike

Típus: step+futás
Idő: 35 perc
Intenzitás:normál
Kalória:191 kcal (297kcal)
Pulzus (min/max/átlag): 82/175/131
Zsír: 36g

Ma a Fit plussal futottam, kíváncsi voltam hogy alakul a pulzusom. Sokkal jobban tudtam szabályozni, mint a Fitness Coach cardiója közben és persze sokkal kevésbé fáradtam el, még úgy is, hogy a 30 perc futás alatt végig volt nálam 2x1kg súlyzó.

Szólj hozzá!

Címkék: futás plus step fit súlyzó

81.

2009.12.09. 21:27 Dike

Típus: Upper body
Idő: 45 perc
Intenzitás:normál
Kalória:149 kcal (500kcal)
Pulzus (min/max/átlag): 73/191/142
Zsír: 60

Ha már van ilyen okos kis szerkentyűm, akkor feljegyzem az általa mutatott adatokat is. A pulzus alakulása elvileg jó képet ad az edzettséggről. Ez a kép egyelőre elég siralmas. Az elhasznált kalória ma még jobban eltér a program által mutatottól. Annyira nem lep meg, mert a pulzusom szinte végig (az erősítés alatt is) a kijelölt pulzustartományban vagy fölötte volt. A kajálással nagyon elszaladtam a napokban, ez a kilókban is meglátszik. Azt hiszem az elkövetkezendő hetek fő célja a súlymegtartás (ne menjek vissza 65kg fölé) és karácsony után jöhet az újabb nagy menet.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fitness pulzus coach upper

80.+Pulzusmérő

2009.12.04. 20:13 Dike

Típus: Cardio
Idő: 30 perc
Intenzitás:normál
Kalória:165 kcal (350kcal)

Hozott nekem a mikulás egy pulzusmérő órát ma. Persze rögtön ki is kellett próbálni. Az eredmény megdöbbentő, 2x annyi kalóriát mutat, mint amit Maya mond. Olvastam már fórumokon, hogy a program elég keveset mutat, de azt nem gondoltam, hogy ennyire. A pulzusomat mondjuk nem nagyon sikerült a kijelölt tartományban tartani (154-125), mindössze 8 percig, 17 percig fölötte voltam. Ami zsírégetés szempontjából nem ideális. Kicsit utána kell még olvasnom ennek a pulzus témának. Elvileg a program is tud valamit kezdeni a pulzusmérővel, csak az elején elfelejtettem bejelölni, hogy már ilyenem is van, ezért erre a titokra nem derült fény. majd legközelebb.

Maya egyébként meghajtott rendesen, hiányzott is már kicsit ez a belehalós intenzitás. Most pár nap szünet következik (jön a mikulás, hehe), de hétfőn már remélem tudok edzeni.

 

2 komment

Címkék: fitness coach cardio pulzusmérő

79.

2009.12.03. 21:18 Dike

Típus: Upper body
Idő: 45 perc
Intenzitás:emelt
Kalória:118 kcal

Az emelt intenzitás örömére Maya ma határozottan többet használta a súlyzót, ami engem különösebben nem hatott meg, mert én már legutóbb is végig súlyzóval csináltam a gyakorlatokat és persze ma is. Ami nehezebb volt azok a fekvőtámaszok, meg az, hogy 1-2 széria erejéig megpróbálkoztam a 3kg-os súlyzóval. Egyelőre sok még. Gondolkodom, hogy átállítsam-e a fókuszt cardióra/fogyásra, amitől ugye minden edzés elején lenne kb 10-15 perc cardio, viszont a végéről eltűnne a mostani 6-8 perc fix core body rész, amit szintén szeretek. Kár, hogy nem lehet ezt így okosan összekombinálni.

Szólj hozzá!

Címkék: fitness coach súlyzó upper