Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

BB 5.

2010.09.30. 21:30 Dike

Típus: Core body
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória:88 kcal

Megpróbáltam ma a 30 percet, elég jól bírtam. Persze az intenzitás alacsony volt, és csak a bemelegítés volt "cardio". A fele lábra ment a fő fókusz miatt (plusz karra a súlyzók miatt), mára viszont core-t választottam, így hasamat is megdolgoztattam. Azt hittem nincs már olyan gyakorlat a programban, amit nem ismerek (persze kivéve a jógát), de rá kellett jönnöm, hogy tévedtem. Mivel az előző szériában nem nagyon edzettem lábra, most jönnek elő új gyakorlatok.

Szólj hozzá!

Címkék: láb wii core

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr192335738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása