Created by MyFitnessPal - Free Food Diary

Wii-My Fitness Coach

Hozd formába magad a TV előtt!

85.

2010.03.24. 22:24 Dike

Típus: Upper body
Idő: 30 perc
Intenzitás:alacsony
Kalória:88 kcal

Megint eltelt egy hónap mozgás nélkül. Az erőnlétem egyre rosszabb, ma reggel majdnem meghaltam mire beértem a munkahelyemre (1km, hegynek föl, egy kb 5 kilós laptoppal, magassarkúban), ez már kezd idegesíteni. Mondjuk engem kevés dolog motivál jobban, mint a düh és a dac :-) Az erőnlétem hanyatlása a mai edzésen is meglátszott, kb 5 perc után már ájulás és hányásközeli állapotban voltam (bár ez utóbbiért inkább a zabálás okolható). De végigcsináltam becsülettel, bár a fekvőtámaszok megint nem mennek valami jól.
A súlyom 64kg körül mocorog, sajnos a 63ról felfelé sikerült elmozdulni. Pontos adatokkal, holnap reggel szolgálok, hála a vadiúj, testzsírmérős csudaszép mérlegemnek.

Szólj hozzá!

Címkék: fitness mérleg coach upper

A bejegyzés trackback címe:

https://fitnesscoach.blog.hu/api/trackback/id/tr941866482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása